[Epitesz-barkacs] vastagsag

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 8., P, 10:58:13 CET

Mágus Bérprogram Demo  írta 8 Jan 2010  10:39 levelében:
> a baj az, hogy  mind a 3 oldalfalat kellene beszigetelni, hogy az az 1
> szoba melegebb legyen
Szerintem súlyozzál.
Van annak egy legnagyobb felületű oldala. Első alkalommal azt
beszigeteled. Célszerű egy homlokzati oldalt egybefüggően, különben
baromi ronda lesz a színezés utólagos árnyalati eltérése, és a
felületek összedolgozása.
Így négy menetben megvan a ház négy oldala.
Egy oldal lehet kb. 30 m2, az 100-150 eFt.

> az a másik email, amihez az üreges fal rajzát mellékeltem, mert annál
> izgat a többszáz d~nbel.  a lécváz talán jobb lenne
Nem lenne jobb de biztos drágább volna.
A hab lapokat kötésben rakod fel, mint a téglát.
MInden olyan ponton, ahol három illesztés találkozik T alakban,
befúrsz egy tiplit, a ragasztás másnapján.
Így mindegyik lapot 6 tipli fogja, a négy sarkán és a hosszú oldal
közepein.
A mészhomok tégla elég tömör, kemény, nem morzsálódó anyag ahhoz,
hogy megtartsa a tipliket. Ha jót akarsz Magadnak, nem műanyag szöges
tiplit veszel, hanem fém tüskést. Azt biztos be tudod verni anélkül,
hogy eltörne.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu