[Epitesz-barkacs] thermobox

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Jan. 8., P, 12:20:48 CET

Szervusz HJózsi!

> ja jó, akkor ebből az következik, hogy a ház hőszigetelése nem szar. Meg hát
> az, hogy alacsonyan van a plafon. :-) Valszleg a plafon hőszigetelése a
> rosszabb, nem a falaké.

A ház hőszigetelése rossz. Tibor 38NF tégláihoz képest kb. kétszeres
mennyiségű fát használunk. A falak 38-50 cm vastag tömör tégla vagy
sárba rakott laposkő anyagúak, a födém rétegrendje pedig lentről föl
2,5 cm deszka pórfödém, páraáteresztő tetőfólia, 6,5cm féltégla, 20 cm
Isocell cellulózpehely hőszigetelés, 2,5 cm deszka. Ha lesz lóvé,
veszek infrahőmérőt, mert marha kíváncsi vagyok a fal, födém
külső-belső hőmérsékletére.

szia: Balázs