[Epitesz-barkacs] thermobox

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 8., P, 15:45:43 CET

Balázs Bámer írta 8 Jan 2010  13:16 levelében:
> Az a baj, hogy ablakok most mind küls~N falsíkon vannak. Bevésni nem
> lehet, egy 16-17 centis red~Nnytok pedig pont kiüti az ilyen vastagra
> tervezett h~Nszigetelést. Hiába h~Nszigetelt, mégis kell bele tizenkevés cm
> üreg.
Kezdem érteni a gondod.
Külsőtokos redőnyben gondolkodsz, ami a tok fölött, a fal elé kúszik
fel, hogy ne lógjon be az üveg elé (nincs fölső toktoldó).
Nem tudom van-e kiváltó az ablaknyílás fölött, ha van azt úgyse
tudnán kivésni.
Ha olyan a kiváltó, hogy tettek egy réteg téglát hőszigetelésnek a
beton elé, akkor azt levésheted mert az nem statikai elem. Annak
helyére tehetsz hőszigetelőt, a hőhíd kivédésére. Ha nagyon vékony
réteg fér csak el, érdemes lehet poliuretán lapot venni polisztirol
helyett, majden kétszeres vastagságnak felel meg PS-egyenértékben.

Nagyon jól el tudnám képzelni, hogy a redőnyszekrény előreugrik a
szigetelési sík elé és ferde sínszakaszon át vezeti be az ablakhoz a
redőnyt. Na ez az, amit csak Te tudsz megbarkácsolni, ettől egy
redőnyös egyből dob egy duplaszaltót hátrafelé.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu