[Epitesz-barkacs] win kikapcs

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Jan. 8., P, 15:52:42 CET

SZIGETI Szabolcs írta 8 Jan 2010  13:54 levelében:
> A nem hibernálódás oka (pontosan mit jelent a nem hajlandó hibernálni? Nem
> tudod bekapcsolni a hibernálás engedélyezését, vagy hiába nyomod meg a
> hibernálást, nem csinál semmit?)
Sokáig működött normálisan, aztán egyszer csak a gomb megnyomása után
elsötétül, majd visszajön a kép és kapok egy hibaüzenetet:
Windows rendszerhiba: kevés a rendszer erőforrása az API
végrehajtásához (futtatásához? hirtelen nem emlékszem)

> renbdszerint driver kérdés. Lehet, hogy van olyan eszközöd, aminek a
> drivere nem támogatja a hibernálást, vagy esetleg van valamilyen driver
> nélküli eszköz. Nézd meg az eszközkezelŃben, nincs-e kérdŃjeled.
Újra megnéztem, nincs. A hiba jelentkezése nem köthető semmilyen
hardware telepítéséhez.

Udv

szepygab
http://jokaja.hu