[Epitesz-barkacs] alkatresz Re: Proba 12:40-kor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 9., Szo, 09:01:28 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> Józsinak egy hasonlat:

Ami - nekem - a gyakorlatban baromira nem ül.
Használtam win95-öt rengeteg ideig, ami alig különbözik a 98-tól. Az xp
rengeteg dolgot tud, amit a 95 nem tudott. Sokkal kevésbé kell érteni
dolgokhoz ennél, mint annál. Ez fűt-fát-virágot felismer, ha veszek
valamit, szinte biztos, hogy felismeri, nem kell tökölni driverek
keresgélésével, és bizonytalan összeakadások kutatásával,
kiküszöbölésével.

Eddig csak egy darab ilyen problémám volt: egy egér alakú 56k-s modemet
nem sikerült feltelepíteni rá, de a régi 33,6-ost minden további nélkül.
És ha vennék egy másik bármilyen modemet, az is biztos menne. (A modem
csak faxoláshoz kell, szóval tök elég nekem az a 33,6-os, ami van.)

Szóval lehet, hogy neked az xp millió szempont miatt nem tetszik, én ezt
elfogadom. De attól morocos lennék, ha sok olyan ember miatt, amilyen te
is vagy, legyalulnák az xp-ket minden gépről, és vissza kéne térnem a
win95 vagy 98-ra. Rosszabb váltásnak érezném, mint az öreg fordból
visszaülni a zsiguliba. A fordhoz nem kell értenem, a zsigulihoz kellett.
Ha nem vittem magammal elég szerszámot, anyagot, nem biztos, hogy
hazahozott. A ford még mindig hazahozott. Akkor is, ha elfelejtettem a
bármiért elfogyott olajat utánatölteni. Szólt, benzinkútnál betölt, ment
tovább. Nem fiatalabb, mint a zsigulik, amiket használtam, de jóval-jóval
megbízhatóbb. Akárcsak az xp, az se a vadiúj progik közé tartozik már, de
sosem volt még ennyire könnyen használható rendszerem. A vistától egyelőre
félek, nem jókat olvastam róla. Tudtommal a cégek sem akarnak áttérni, az
xp túl jól sikerült.

Ez a tárolódobozos móka túl erőltetett. Nekem is vannak problémáim a
tárolásokkal, de annyi a féleség, hogy tizennyolcezer egyforma dobozzal
semmire se mennék. Rettentő sokféle mütyür, változatos alakú és súlyú
nagyobb holmik, folyadékok, porok, rudak, csövek, festékek, gázok,
törékeny cuccok, spulnik... Egyelőre semmilyen épkézláb rendszerem nincs.
Lehet, hogy el kéne mennem akár ingyen is dolgozni valami alkatrészüzletbe
egy kis rendet, raktározási ismereteket tanulni, mondjuk 1 hónapra.