[Epitesz-barkacs] alkatresz Re: Proba 12:40-kor

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 9., Szo, 12:36:37 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.01.09. 09:01:28 +1h-kor írta:

> Szóval lehet, hogy neked az xp millió szempont miatt nem tetszik, én ezt
> elfogadom. De attól morocos lennék, ha sok olyan ember miatt, amilyen te
> is vagy, legyalulnák az xp-ket minden gépről, és vissza kéne térnem a
> win95 vagy 98-ra. Rosszabb váltásnak érezném, mint az öreg fordból
> visszaülni a zsiguliba. A fordhoz nem kell értenem, a zsigulihoz kellett.

mivel nekem is számlás, legális szoftver kell, leginkább azok árai is nagyon
dominánsak, és az Office Word -ben a "részeg gémkapocs" (az ugráló segítő)
OEMverzióban sem ér meg nekem  43.213+Áfa árat
( helyette az ingyenes OpenOffice is elég nekem) ( a win98-at 1999-ben
OEM-ként
megvettem, ezzel letudtam a BSA - M$ együttműködésre fordítandó tiszteletet )

természetesen nem is kérném senkitől az XP legyalulását, mindenki arra költi a
pénzét, amire akarja
----------------
Microsoft Windows XP Professional Szoftver
Magyar, OEM Így is ismerheted: WindowsXPProfessional...
33 113 Ft-tól

Microsoft Office Basic 2007 Szoftver
OEM Medialess Licence Kit, Word 2007, Excell 2007, Outlook 2007 Így is
ismerheted: OfficeBasic2007...
43 213 Ft-tól

Microsoft Windows Small Business Server 2008 Premium Szoftver
Az alábbiakban áttekintést adunk arról, hogy a kifejezetten kisvállalatok
számára készült és kedvező áron elérhető Windows Small Business Server 2008
rendszer segítségével hogyan fokozhatja...
323 388 Ft-tól
kb 400rugó +áfa = kb 500rugó lenne...  törvénytisztelőként ezt kihagynám, és
az erre fordítandót
inkább a Linux megtanulásával takarítanám meg áfamentesen :-)
(annyiban vagyok előnyben, hogy a linux előtt a Unix alapismereteket már a
kisfloppis ősidőben
tanultam)