[Epitesz-barkacs] fűtés nyomásvesztés

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Jan. 9., Szo, 14:49:59 CET

nekem a lepcso alatt van egy zug jellegu valami, ott vannak ezek a cuccok.
lehet venni hozza vakolhato dobozt, akkor tkp barhol lehet, egy kiszogellesnek, szerelofalnak fog latszani.

epgepesz tervezte, picit biraltuk csak felul.

emeletrol kozeli falban jon le a strang, aljzatban megy el a gyujtoig.

a korok hossza nem lehet jelentosen kulonbozo, es nem szabad 100m-nel hosszabb legyen. hotechnikailag sem jo a hosszu, mert ha a kozepere teljesen lehul a viz. akkor a masik fele semmit sem er. (ha meg melegebbet tolsz bele az eleje tul meleg lesz), meg a szivattyubol is nagy kell es sokat fogyaszt. igy a max hosszbol, meg a surusegbol kijon hogy bo 10 m2-nel tobbet nem tudsz egy korrel lefedni.

vajk