[Epitesz-barkacs] fűtés nyomásvesztés

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 9., Szo, 15:27:19 CET

 <szepygab at gmail.com> 2010.01.09. 14:59:09 +1h-kor írta:

> 2 m2 rézlemez pártízezer forint.
> Kb. 80 W/m2 hőleadással számolhatsz ahhoz, hogy ne legyen nagyon
> forró a felülete.
> Közepesen hőszigetelt, 15 m2 körüli szobában simán kellhet 8-10
> tábla.

> Erre fondorlatosan kell rögzíteni a csövet, hogy jó termikus
> kapcsolatban legyen, de sík maradjon a lemez (ha ráforrasztod,
> hullámosodik).
>
> Szerintem valami reálisabb dolgon álmodozzál ;-)

Sík radiátor . VONOPLAN T6 KÖZÉPCSATLAKOZÁSÚ RADIÁTOROK
a  „frontlapjuk” sík.
-------
ezermester  2005/9 -ben

a Vogel & Noot-tól
Újdonságok a radiátorok piacán
ORNIS lemezradiátorok

a VONOPLAN szelepes és a VONOPLAN T6-os acéllemez lapradiátor család. Ezek
közös jellemzője, hogy „frontlapjuk” sík.
--------