[Epitesz-barkacs] alkatresz Re: Proba 12:40-kor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 9., Szo, 18:12:16 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> "beépülő modul"

Hm. És nem lehetett volna helyből beépíteni?

> van egy flexed, mint alapgép
>
> veszel egy drótkorongot (rozsdatisztításra) amit menetével a flexbe
> becsavarod -->> máris van egy pluginod

Nem jó a hasonlat. Inkább úgy, hogy nem bírom megfogni, mert nincs nyele,
de vehetek külön nyelet, védőakármit a koronghoz...

> kb ennyi, az egyikért fizetsz (vagy fizettél a frissítés jogáért IE),
> a másikért nem (firefox)

Nem fizettem az IE-ért, az az xp része. Ennyiben persze lehet, hogy
fizettem.

De meg kéne érteni, hogy én sehonnan nem tudom meg, hogy milyen pluginok
vannak még, csak onnan, hogy olvasok másokat. A mások meg értenek hozzá.