[Epitesz-barkacs] alkatresz Re: Proba 12:40-kor

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 9., Szo, 20:43:01 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.01.09. 18:12:16 +1h-kor írta:

> Hm. És nem lehetett volna helyből beépíteni?

> Nem jó a hasonlat. Inkább úgy, hogy nem bírom megfogni, mert nincs nyele,
> de vehetek külön nyelet, védőakármit a koronghoz...
~~~
a vevő szubjektív,  __kézzel nem fogható__  értékelése a márkáról, annak
objektíven észlelt értéke
fölött, és azon túl is. ( márkatőke:)
Összetevői: a vevő márkatudatossága, a márkával szembeni attitűdök, a
fogyasztó által észlelt márkaetika.

talán ez az első olyan pont, ahol  gyapo is, én is és Te is másképpen látjuk a
vilűgot
~~~~~
A kapcsolati tőke: a vevő hajlandósága a termékhez/márkához való
ragaszkodásról. Részei: hűségprogramok, speciális vevőmenedzsment praktikák,
közösségi és tudásépítő
programok.

talán ez a "vevőmenedzsment praktikák" is másképpen sültek el

és  izgalmas még a  vevőérték számítása billgatesnél is.... :-)

szóval tényleg  nem tudnánk - ebben a témában - egymást meggyőzni