[Epitesz-barkacs] alkatresz Re: Proba 12:40-kor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 10., V, 01:26:27 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> egy magyar budapesti titkos számra (tehát a telefonkönyvben nem volt)
> telefonált
> a szoftver beépítve, és nem is tudod milyen adatokat küldött

Ezt félreértetted. Én telefonáltam egy nem titkos számra, hanem amit
megadtak a weboldalon. Amúgy pedig weben intéződött a regisztráció vagy
mi.
De lehet, hogy nem telefonáltam, csak csináltam weben a folyamatot. Valami
számot kellett valahova begépelgetni.

Mérhetetlenül bizalmatlan vagy, azt látom. De nem kéne még tetészni is
agyalásokkal!