[Epitesz-barkacs] puffer tartály

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2010. Jan. 10., V, 20:08:45 CET

Való igaz, használati melegvizet előállítő pufferek is léteznek, gyárilag
is. Természetesen azok még drágábbak.
Hát ha nem megy bojlerrel, tartályt csak kapok valamelyik ócskavas telepen.

Az 1000 literes rácsozott, raklapra szerelt műanyag tartályról mi a
véleményetek?
A képen láthatóra gondolok, természetesen pisztoly nélkül    ;-)

http://www.expressz.hu/pictureGallery.do?cid=1250&aid=18203810&iid=57993115