[Epitesz-barkacs] puffer tartály

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 10., V, 23:21:26 CET

Lord Hamilton wrote:

> Az 1000 literes rácsozott, raklapra szerelt műanyag tartályról mi a
> véleményetek?
> A képen láthatóra gondolok, természetesen pisztoly nélkül    ;-)

Ez egy jó erős, szokványos asszem PE tartály, de meglepne, ha forró vízre
is jó lenne. Amúgy szoktak ebben egészen vad, veszélyes anyagokat is
tárolni, hordani, a tömény kénsavtól a salétromsavig, meg ami jön.

Van a PE-nek egy rossz tulajdonsága: napfénytől törékennyé, rideggé válik.
Szerintem amikhez olcsón hozzá lehet jutni, ilyesmi okból akarnak túladni
rajtuk. Ha egy bizonyos időt szolgált, már nem szabad talán belerakni és
szállítani veszlyes anyagot.

A nomást szerintem az új se bírná, pl a 2-3 bart, ami azért elő szokott
fordulni fűtési rendszerekben. A vázszerkezet is gyenge ehhez.
(Belegondolhatunk, hogy akárcsak 2 bar, az 20 tonna/m2)