[Epitesz-barkacs] alkatresz Re: Proba 12:40-kor

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 10., V, 23:40:38 CET

Hofferek Attila wrote:

> Aktivalaskor semmi ilyesmit nem kuld. De ha paranoid valaki, akkor
> telefonon is aktivalhat. Be kell billentyuznie vagy otven szamot a
> telefonon, aztan vissza megannyit a szamitogepbe es kesz. En is igy
> szoktam, amikor nincs internet. Ingyen hivhato szama van a microsoft
> aktivalocenternek vagy minek.

Hú, most, hogy írod, mintha rémlene, hogy én is ilyesmit csináltam.
Logikusnak is tűnik, mert talán még nem is volt meg az adsl, mittudomén.
De ilyen számok irogatása rémlik.

Meg most már az is, hogy ezt a folyamatot aktíválásnak hívják.

Tök felesleges a paranoia szerintem is. Ha már az ember utána fent van az
interneten, benyelhet minden francot, amitől még sokkal többet megtudnak
teljesen ismeretlen szervezetek vagy emberek is. Én át vagyok esve a ló
túloldalára, lehet, hogy ha megkérdezi, hogy mekkora a haskörfogatom, vagy
a f..m mérete, azt is elárulom, nem megy vele semmire. (Munkaruha boltban
meg szokták mérni, mekkora a haskörfogatom. Még sosem éltek vele vissza.
:-) Nem is tudom hogyan tudnának.)