[Epitesz-barkacs] alkatresz Re: Proba 12:40-kor

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 11., H, 02:40:58 CET

gyapo  <gyapo at freemail.hu> 2010.01.10. 23:39:50 +1h-kor írta:

> neteleresnek, de nem ertem, hogy miert nem tajekoztatnak elotte bit
> pontossaggal, hogy mit is akarnak a tudtom nelkul kuldeni/fogadni.

------------
ha tudsz az adataid kiadásáról,:
http://www.origo.hu/itthon/20071214-nem-csak-a-pontgyujto-kartyaba-nezhet-bele
-az-apeh.html

Elkótyavetyélt adatok

Persze nem csak az APEH miatt lehet aggódni a cégeknek kiadott személyes
adatainkért, hiszen a kereskedők is felhasználhatják saját céljaikra -
figyelmeztetett Földes Ádám. "Én például egyáltalán nem használok pontgyűjtő
kártyákat, mert adatvédelmi aggályaim vannak vele kapcsolatban" - mondta
(Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) adatvédelmi programvezetője.)
a jogvédő, aki szerint az emberek nagy része nem foglalkozik ezekkel a
veszélyekkel. "Eladják a személyes adataikat, a vásárlási szokásaikról szóló
információkat némi kedvezményért. Ezt tudni lehet, mégis mindenki belemegy
önként és dalolva" - mondta a jogvédő.

Gera-Badics Rita, az APEH sajtóreferense szerint a lehetőség ellenére az
adóhatóság mégsem gyakran él ezzel a joggal. "Ha valami nincs rendben, az
sokkal hamarabb ki szokott derülni, nem kell elmenni az ilyen extrém
vizsgálatokig" -
és  az adatvédelmi program vezetője sem volt paranoid

ha a hozzájárulásom nélkül próbálnak adatokat szerezni,  "adatvédelmi
aggályaim vannak vele kapcsolatban"