[Epitesz-barkacs] puffer tartály

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 11., H, 11:25:36 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Van egy ismerősöm, aki ipari kazánokkal foglalkozik. Ők rendszeresen
> használnak ilyeneket savak szállítására. Időnként vizsgáztatni kell
> ezeket, mint egy autót, és egyszer csak nem használhatják tovább. Egy
> ilyenben évek óta tárolunk tüzelőolajat, mert arra még remek.

Igen, ez teljesen érthető. Nem tudom persze, hogy lehet az uv miatti
repedékenységet vizsgálni, de örülök, hogy van valami módszer. Marha nagy
gáz lenne, ha menne pl előttem egy furgon, volna rajta 1-2 ilyen ballon
tele salétromsavval, és egy zöttyenésnél szétrepedne, én meg rongyolnék
bele a salétromsavtóba.

Letelepítve, statikusan, árnyékos helyen akár örökéletű is lehet még ilyen
kevésbé veszélyes anyagokra.