[Epitesz-barkacs] puffer tartály

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Jan. 11., H, 12:34:07 CET

az enyem persze modulacios. de ha kicsit nyitod meg, akkor ki-be kapcsolgatja a langot, es megis egyenletes a melegviz. (a konyhaban nincs termosztatos csap)

ugye van benne egy primerkor, ami futi a melegvizet. ennek van par liter terfogata, ami magaban segit a simitasban. plusz ezt egy valtoztathato (es vezerelt) fordulatszamu szivattyu forgatja. es tuti meri a bejovo viz hofokat is, hogy elore tudja hogy mennyit kell futeni rajta.

vajk