[Epitesz-barkacs] alkatresz Re: Proba 12:40-kor

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 11., H, 12:33:40 CET

gyapo  <gyapo at freemail.hu> 2010.01.11. 11:02:25 +1h-kor írta:

> Ez is olyan, mint az oprendszerek meg a bongeszok, most a win es az
> ie a legelterjedtebb, leginkabb ezeket tamadjak.

a c:\windows\history -alatt az "index dat" - okban
meg tudom nézni, hogy melyik napon merre jártam:

:2010010420100111:
@http://www.apeh.hu/ebevallas/abevjava/neminternet_090127.html

de a "védett helyekre" küldött adatokat is letárolja

:2010010420100111:
@https://commerce.metapress.com/content/j2673710k2713427.....
Visited: @https://commerce.metapress.com/content/j2673710k2713427/re....

persze ilyenekhez engedélyeznem kell a vinyómra való visszaírásokat is:

c:\windows\cookie mappa  ''index.dat"
Cookie:anyuser at apeh.hu/ anyuser at apeh[2].txt
persze ehhez a  IE "zóna biztonsági szintjét" le kell rontanom "közepesre"

akkor viszont más más  férgek is be tudnak jönni :-(
a  https: -es  védett helyre menő adataim is (szerintem) ugyanígy elfogható
egy
másik vírus számára is.

persze ezt a "mezei user" gépével is megteszik, amikor az ABEVJAVA -val
a könyvelő az könyvelt cége  0908 -es járulékadatait küldözgeti az
alkalmazott taj és adóazonosító jelével együtt