[Epitesz-barkacs] Nagyon erdekes cikk, reszunkre adhat sertodesre okot...:-)

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2010. Jan. 11., H, 13:55:50 CET

Szabo Endre írta:
> Hozzáteszem, én bősz harkály vagyok, de pont ezért érdekesnek találom a
> cikket és kicsit el is gondolkozom...
>
> http://www.komment.hu/tartalom/20100111-velemeny-az-otthoni-barkacsmentalitas-tarsadalmi-kovetkezmenyei-karosak.html?cmnt_page=1

Ez az ember, aki ezt irta, valamifele szerszamfobiatol vezerelve
eleteben egyedul, sajatmagatol meg muszaki problemat nem oldott meg
szerintem, es ver irigy az osszes tobbire, aki tudja, merrefele kell
tekerni a csavarhuzot, es attol merrefele megy a csavar, hogy lesz a
csoben lyuk, es mibol lesz a meleg viz. Kifizetheti a badogost, es akkor
nem fognak petpalackkal potolni az emberek. Ha ez a barom orszaggyulesi
kepviselo lenne, torvenyjavaslatot is tenne, hogy haz korul is csak
szamlas takaritoval szabad osszesepertetni a levelet.