[Epitesz-barkacs] Nagyon erdekes cikk, reszunkre adhat sertodesre okot...:-)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 11., H, 16:28:10 CET

Acs Gabor wrote:
> Ígérem, nem fogok 84 évesen gázpalckkal kisérletezni a lakásomban :)

Miért ne? A szellemi állapoton múlik (meg némi fizikain).
Volt az újévi koncert. A karmester 85 éves volt, és azt kell mondjam, hogy
örültem volna, ha 50 évesen anno lett volna bennem annyi vitalitás, és
valszleg szellemi frissesség is kellett hozzá, nem beszélve a
teljesítményéről, ami miatt egyáltalán ott lehetett. Engem a
teljesítményem alapján mondjuk egy galvánüzembe beengednek. :-) Nem
ugyanaz!

Szóval irány a kitolódott, aktív öregkor! :-)

(Kíváncsi vagyok, mire jutnak a felelősségkeresés végén. Ha tudni
lehetett, hogy a tata szenilis, a fia mi a f..é vitt neki gázpalackot? Még
a konyhakést is el kellett volna talán rakni. A lakók is tudtak róla
ezt-azt, felismerhettek volna némi veszélyeket. Persze tudom, utólag
okosnak lenni annyi, mint előre hülyének. Sokan vagyunk ezzel így.)