[Epitesz-barkacs] Nagyon erdekes cikk, reszunkre adhat sertodesre okot...:-)

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2010. Jan. 11., H, 20:03:49 CET

Sziasztok!

Megtörtént eset (még a '90-es évek környékén, de sztem ma sincs
másként).

Budai hegyoldalban álló ház lakói engedélyt kértek a hegyoldalból
kivágott udvar egy részének befedésére, hogy ott garázst alakítsanak
ki. A befedett részt a tervek szerint fölül és rézsűsen oldalról
földdel fedték volna, tetején, oldalán növényzettel beültetve. A
hatóság válasza: nem lehet. Amit lehetett: hegesztett vasvázas,
műanyag hullámtetős, félig nyitott förmedvényt építhettek helyette.

Üdv
pi