[Epitesz-barkacs] alkatresz Re: Proba 12:40-kor

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2010. Jan. 11., H, 22:04:28 CET

Bocs, hogy belekotyogok, de rengeteg program kimegy a netre, egyszerüen
azért, mert frissíteni akarja az adatbázisát, pl. víruskeresők a vírus
adatbázist, vagy pedig maga a program keres minden alkalommal nála frissebb
verziót. Aki Mozilla Firefox-ot használ, tapasztalhatta, hogy rendszeresen
frissíti saját magát. A sütik miatt is ki kell kukucskálni a hálózatra, mert
ezek nem feltétlen bár, de szükségesek a gyors és kényelmes működéshez.
Valóban annyi program küld adatot kifele, hogy ha megtudnátok, elvágnátok az
UTP zsinórt, de tényleg fölösleges parázni.
Futtatni kell gyakran az olyan keresőket mint a "Spybot - Search & Destroy"
vagy az Ad Aware, esetleg más kémprogram kereső és eltávolító programokat.
Személy szerint Windows telepírtése után első dolgom kikapcsolni az automata
frissítés funkciót, annak biztonsági központból való riasztását, valamint az
automata hibajelentés küldését.
A Removewga program pedig kiveszi az op rendszerből azt a részt, ami a
MS-nak küld adatokat, bár még ezt nem tudtam használni, mivel hiányol
valamilyen összetevőt az én rendszeremből.

Misi