[Epitesz-barkacs] alkatresz Re: Proba 12:40-kor

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 12., K, 00:22:18 CET

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2010.01.11. 23:13:06 +1h-kor írta:

> Mit kell ezen debugolni. Ezt crackerek irtak, hogy a lopott windowst
> tudd hasznalni. Nem is itelem el a dolgot mindaddig, amig nem anyagi
> haszonszerzesre hasznalja az ember a szamitogepet.

most látom, hogy ez csak xp vagy vista esetén működne

igazán az érdekelt volna, hogy miben van ez a tool,
( pl.  a nagytestver.DLL -ben )  és azon belül az "billiapucinak-kuldom"-öt,
és debugolva kiderülne, hogy mit küld ( pl. cumi.txt )
(mondjuk pl. megnyugodnék, vagy pl. kiegészíteném neki, ha nem tetszik)
és akkor akár én is tudok neki küldeni egy dosos progiból :-)

pl. "rundll32 nagytestver.dll,billiapucinak-kuldom cumi.txt" formában  :-)