[Epitesz-barkacs] puffer tartály

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Jan. 12., K, 14:45:58 CET

gravitacios aramlas tuti nem fog igy kialakulni, gondolj bele.

1. tartaly, tetejebol felfele indul a cso, oldalra el, lefele radiatorba be, alul tartalyba be.

a tartaly tetejeben gyulik a melegviz. felmegy a felszallo csobe, felmegy a rendszer legfelso pontjara, a felso vizszintes csobe. ott lehul, es ha a lejtesek jok, elindul a radiator fele. ekkor mar be is indult az egesz, a radiatorban levo hidegebb viz folyamatosan helyetcserel a tartalyban levo meleggel.

2. a tartaly tetejebol lefele indul a cso

a tartaly tetejen levo melegviz felmegy a visszafordulasi pontig. ami ott lehul, az max lemegy a hajtu aljaig. de onnan ujra felfele kellene menjen, es nincs ami vigye.

vajk