[Epitesz-barkacs] szorzotenyezok

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 12., K, 21:09:06 CET

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2010.01.12. 20:20:11 +1h-kor írta:

> oké, akkor már nem is kérdezem, hogy milyen szótöredékekre emlékszel
> a keresgélés szűkítésére

> ha megtalálom, magánban jelezni fogom

az IE -ben a cím: lukba rakod  blokkművelettel (Copy-Paste), akkor általában
beenged
( engem se mindig enged be :-( )

http://net.jogtar.hu/jr/gen/getdoc2.cgi?dbnum=1&docid=99300003.TV

1993. évi III. törvény
a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról

4. § (2) E törvény 6. §-a és a II-III. Fejezet alkalmazásában hajléktalan a
bejelentett lakóhellyel nem rendelkező személy, kivéve azt, akinek bejelentett
lakóhelye a hajléktalan szállás.

a fazon pl. erre gondolhatott, mert egy befejezetlen ház akár bejelentett
lakóhely sem lehetne,
de ez sem  szentírás, mert a saját telkeden vagy

viszont ez érdekes, és mintha egyéni vállalkozó vagy (lennél)
4. § (1) E törvény alkalmazásában
m) fenntartó:
mb) a lelkiismereti és vallásszabadságról, valamint az egyházakról szóló 1990.
évi IV. törvény
mc) az egyéni vállalkozó,