[Epitesz-barkacs] pancserek

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Jan. 13., Sze, 12:05:27 CET

Szervusz Gábor!

(((-:

"Végre bekerültek a nyilászárók, igy egy zárt házban tudtunk dolgozni.
Természetesen a legfontosabb dolog most a hőszigetelés, hogy végre
pisáláshoz ne kelljen fél óra vetkőzés."

Ez hatalmas eredmény ám! A házunk keleti harmadában födémcsere volt,
hőszigetelés még sehol tavaly novemberben. Először az ablak helyén
másztam be a szobába, onnan a fürdőbe, mert itt a fürdő fölött sem
volt födém, és lezártam a ház többi részéről. Kádban ülve lehetett
gyönyörködni a szarufák felé szálló gőzben (-: vetkőzni a leírtakhoz
hasonlóan nehéz volt, mert a födémmel ellátott szobában és konyhában a
15 fok már hőségnek számított. Elkészültek a hiányzó ablakok, be is
üvegezték azokat a szemeket, ahova stimmeltek az üvegek. A rosszakat
betömtem hullámpapírral, amíg el nem készítették az üvegesek a
megfelelő méretet.

szia: Balázs