[Epitesz-barkacs] Kneipp medence

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 14., Cs, 18:03:02 CET

vajk fekete  <halaloszto at yahoo.co.uk> 2010.01.14. 16:31:10-kor írta:

> 2x2x1.6 ?

valami ilyenben reménykedtem, de közben találtam "ráutaló" szöveget :-(
-------------
Kneipp-medence: kör alakú medence, melynek alján köveket helyezünk el, ...
mako.ezerrel.hu/files/20070530_11_1.pdf
-------------
Néhány, a gyógyfürdőkben alkalmazott kezelés, gyógymód:

 Legelterjedtebb eleme a Kneipp-medence; séta 10-15 fokos, bokáig érő vízben,
lapos, ill. legömbölyített felületű köveken és kavicsokon, amely javítja
lábunk vérkeringését, erősíti tartóizmainkat, és talpmasszázsként is
funkcionál. Gyakran alkalmazzák kimerültség, feszes izmok és keringési zavarok
esetében.
http://redesign.hotdog.hu/magazin/magazin.hot?m_id=11473&h_id=37879&page=2

mondjuk a kútvízem 12celsius, a  pincében kell csak bokáig eláztatni egy
kavicsréteget
( esetleg árvíz vagy belvizes területen a pincében ingyen megvalósítható )