[Epitesz-barkacs] vizhofok tartasa

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 14., Cs, 23:57:10 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.01.14. 22:52:17 +1h-kor írta:

> Komolyan? Hát akkor én is megpróbálom.

1106 Budapest, X. ker., Kőér u. 2/d.
Tel/fax: 06 1 263-0697
 e-mail: emalion2 at enternet.hu

elég nagy edénykészletük van, de jobb emailen lebiztosítani,
ha aznap véletlenül nincs, hetente 1 - 2 alkalommal
(emlékeim szerint kedd és csüt.) jön fel pestre fuvar

http://www.ema-lion.hu/htm/elerhetoseg.html
---------
pl. a bonyhádiaknak írtam ( emalion at enternet.hu )
hogy a fatüzelésú fürdőhengerüknek a közepén
(itt megadtam a weblapjukon levő rajzukat)
levő füstgázterelő lemezből 1 db, és pesti lakosként
pesten szeretném átvenni.
leokézták, és  már pestről kaptam jelzést, hogy
bonyhádról felküldték, és mehetek érte
pár napon belül érte mentem, és átvételkor fizettem