[Epitesz-barkacs] Tangentoros

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 15., P, 16:24:41 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Józsi itt a következő nagy bulid! Fejleszthetsz vízsugárral maszírozó
> robotot. Az egészségügy biztos tömegesen fogja rendelni ;-)

Én nem tudok programozni, szóval ez nem az én műfajom.

Azért vagyok talán érzékeny a problémára, mert nekem se valami tökéletes a
gerincem, valamint láttam már galvánüzemben olyan felrakó helyet, ahol az
asszonyok se állva, se ülve nem tudtak hozzáférni, hanem kissé lehajolva,
és jól benyúlva. Na az nagyon kikészíti az embereket. Itt is ilyesmi van,
csak kevésbé. Az asszonynak a túl mélyen levő kádba kell behajolnia. De
nincs olyan mélyen, hogy melléülhetne, annál viszont mélyebben van, hogy
ne csinálhassa egyenes derékkal.

Azt állítanám oda, aki ezt megcsinálta, megépítette.

Itt külön paradox dolog, hogy az egyik embernek kikészül a dereka,
elzsibbad a lába... miközben a másik félig csukott szemmel élvezkedik,
hogy ráirányítják a masszírozó vízsugarat. Csinálja saját magának b...a
meg. :-) Úgyis kéznél van a lába, nem? :)

Ilyen melóra csak egyszerű asszonyokat lehet rávenni. Nem is gondolnak rá,
hogy kitoltak velük, örülnek, hogy van munkájuk.

Egy gyógymasszőr persze már okosabb, az a megfelelő munkamagasságba
fekteti a pacienst. Nem evett meszet, hogy egész nap görnyedjen. Na meg ha
igen, akkor se olyan gáz, mert épp lefelé kell erőt kifejtenie.