[Epitesz-barkacs] Hocserelo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 15., P, 21:24:29 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Két dolgot hiányolok:
> egy bypass lehetőséget, amire pl. nyáron, éjszakai visszahűtéshez
> lenne szükség

Most készült el, és ha van valami tapasztalat, a kreatív gyerkőc gondolom
kitalálja a módosítási lehetőségeket.

> a szűrőket (ha ez beporosodik, lerakódik benne ez-az és még a pára is
> csapódik le benne, csúnyán bepenészedhet, akár el is záródhat.
> Szerintem kb. lehetetlen kimosni.

Ezt nem jól gondolod. A zártszelvények felül-alul nyitottak. Bele lehet
dönteni a vizet ezerrel, meg még - ha nagyon muszáj - üvegmosó kefét is
végig lehet rajta tolni.

A szűrőket valszleg meg is fogja oldani, de lehet, hogy máshol, a levegő
kijáratok környékén meg is van oldva.

Invitáltam ide, de úgy tűnik, nem jött (még). Akkor tudna válaszolni a
kérdésekre.