[Epitesz-barkacs] Hocserelo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 15., P, 23:37:21 CET

szepygab at gmail.com wrote:
> Alul igen, ott vízzár van, de felül kénytelen zárni valahogy. Látszik
> is egy fekete sapka a tetején.

Úgy értem, hogy nincs lehegesztve, tehát akár utólag is megoldható az
átmoshatóság.

> 15x15 mm-es zárszelvény belmérete max 12x12 mm.
> 180 cm-nem írja, abban még a nagynyomású vízsugár is elfárad, nem
> hogy érdemleges eszközt átdughatnál rajta.

Bármilyen hőcserélőnél fennáll a tisztíthatóság problémája. Ennél is, de
nem megoldhatatlan. Lehet használni mosószereket is! Amit a vízzuhatag nem
visz ki, azt a levegő sem.

> A legjobb az lenne, ha tényleg az elszívási pontoknál tudna szűrni,
> csak nem ismerek olyan tányérszelepet vagy rácsot, amiben lenne ilyen
> megoldás. barkácsba biztos megoldható, érdekelne, miképp lehet szépen
> kinéző módon (hogy ne mondjam, asszonykompatibilisen :-)

Kérdés, hogy itt hogy és hol vannak a levegő be- és kijáratok. Vannak
olyan házak (múltkor asszem passzív házakkal kapcsolatban láttam
tv-felvételeket), ahol ez a légkezelő rendszer valahol az előszoba
plafonjába van beépítve. Valamit lenyitottak, onnan az asszony ki tudta
venni a tisztítható, de éppen baromi mocskos légszűrők egyikét. Szóval
asszonykompatibilisen is meg lehet oldani.