[Epitesz-barkacs] elektromos_kapu_mu_ha_ha_ha

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 16., Szo, 19:34:50 CET

Zsolt wrote:

> szóval amerikai túrista, megkérdezi:
> és nálatok miből készül a libamájpástétom ?
>
> most ezen lehet nevetni, hogy milyen hülye, de amerikában egyáltalán nem
> biztos, hogy abból van ami.
>
> szóval amerika az egy más világ és a magyarok meg majmolják azt a szart.
> (vagy tőke erőlteti ránk)

Szerintem egy kicsit elferdíted az egészet, a következtetés is hibás.

Nem láttad véletlenül szombaton azt a természetfilmet? De ha nem is.
Ha még egy kicsit szaporodunk, már nem ehetünk kapirgáló csirkét-tyúkot,
tengerben, óceánban, természetes körülmények között felnőtt halat, réten
legelésző marhát, és még nagyon sokminden másban is el kényszerülünk
rugaszkodni a természettől. Létezik az a létszám, amikor már csak
mesterséges kaják jutnak az emberek zömének, sőt, olyan is, amikor már
mindenkinek csak műanyag kaja juthat. Ha egyszer nincs semmi már, ami
természetesen tenyészne vagy teremne. Azért, mert már nem hagyunk neki
helyet.

Lehet pl a városokat szidni. Ám belegondolt bárki, hogy ha az összes
várost eltüntetnénk, az embereket pedig a lakható helyekre kb egyenletesen
szétraknánk, mi lenne a bolygóból?

Antall után szabadon: Természetes kajákra meg környezetre vágynak az urak?
Tetszettek volna nem ennyire elszaporodni!