[Epitesz-barkacs] elektromos_kapu_mu_ha_ha_ha

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 16., Szo, 20:10:12 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.01.16. 19:29:28 +1h-kor írta:

> szerintem ebben semmi luxus nincs. Aki gyakorolja a ki-beszállogatást
> emiatt, sőt, akinek emiatt elviszik az autóját a szeme láttára, az biztos
> nem így gondolja. (Pl a Havas Henrik autóját ilyen nyitogatás alkalmával
> vitték el.)

azért is írtam oda, hogy csak idézem :-) és nem az én véleményem....

én még beletennék a kocsiba egy távirányítóval aktiválható
"kigázosítót is" ( pl. egy kis könnygázgenerátort )

pl.
1971-ben a orosz Riga mopeden a gázkarra  csupasz rézdrótot tekertem
és a gyujtótrafót kötöttem rá.  Néhány berúgási kísérlet után leláncolás
nélkül sem kívánták "engedély nélkül használatba venni".