[Epitesz-barkacs] elektromos_kapu_mu_ha_ha_ha

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 17., V, 17:26:48 CET

gyapo wrote:

> Nekem meg mindig tetszik a delafrikai modszer,
> oriasi gazlang tor fol az auto alol ketoldalt az
> elso ajtok kornyeken. Jellemzoen a piros lampanal
> fegyverrel fenyegetozo emberkek ellen, kicsit
> megsuti a labukat.

Vazze, pont az elmúlt éjjel álmodtam ilyesmit, csak máshogy. Nem tudom,
miért jött ez a téma, nagyon színeseket szoktam álmodni.
Itt az autó alól spricceléssel el lett áztatva a delikvens lába, és utána
kapott egy kis lángot, innentol az egész fazon égett, mint a rongy. (Én
vezéreltem, miközben az autóban aludtam rendesen, hátul, vizszintesen,
ahogy kényelmes.)

Viszont egy délafrikában élo ismeros mesélte, hogy ott olyan módi is van,
hogy az autó alól kicsapódik valami kar akkora erovel, hogy akár el is
töri a delikvens lábát.

Szóval van ott közbiztonság, ha ilyen hírek jönnek-mennek!

> Nagyon igazsagosnak tartanam,
> ha a lopasra keszulo ember sulyosan megserulne,
> es ilyenkor egyuttal a tb listajarol is orokre torolnek.

Igen, van benne valami. Legalábbis, ha kiderül, hogy a sérülését ilyen
akció közben szerezte, annak az ellátása ne legyen ingyenes.