[Epitesz-barkacs] elektromos_kapu_mu_ha_ha_ha

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 17., V, 18:12:39 CET

Balázs Bámer wrote:

> Malacperzselőt nem úgy használják, hogy spricceljen belőle az anyag.

Persze, nem is olyan hatásos, mint ami lenne az, amit írtam. Sőt,
szerintem a malacperzselő inkább dühítésre jó. Rövid a lángja. (Nekem is
van.)

Annyira bakfity egy szerkezet, hogy próbáltam vele pl jeget olvasztani,
teljesen rossz a hatékonysága.

Viszont érdekesebb megoldás, hogy leér a földre valami szonda, ami egy
nagyfesz táp földpontja, és a kasznit a szükséges pillanatban felnyomja
valami bazi feszre, mondjuk 10-20 kV-ra. Nincs kizárva, hogy aki ezt
megkapja, minimum átmentileg eszméletét veszti. Asszem egy autónak nF
nagyságrendű a kapacitása. Legyen 1nF, ez 10kV-on 50mJ, asszem a
nemveszélyes kategória. De ki kéne mérni. A villanypásztorokban nem
emléxem, mi a megengedhető, de mintha több J is lehetne.