[Epitesz-barkacs] elektromos_kapu_mu_ha_ha_ha

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 18., H, 09:48:16 CET

> Tökmindegy hol van, valami lehetetlen helyen kell megszakítani a
> vezetékét, amit nem fedeznek fel két perc alatt. Máris nem elég a
> szabvány felülettel szórakozniuk, rendes nyomozásra meg javításra nem
> lesz idő.

Sőt, én elektromos megoldást is el tudok képzelni. Van pl egy
vezetékköteg, szépen összefogva. Valamelyikbe, ami fontos a működéshez, be
lehet építeni egy pici reed csövet. Nem látszana, mert a köteg közepén
lenne (ha van ilyen a járgányban).

A kis reed akkor van behúzva, ha a köteg elmegy egy rejtetten beépített,
qrva erős mágnes mellett. Ha onnan elhúzzák, már nem húz be, és az
istennek nem derül ki, hogy hol van a szakadás.