[Epitesz-barkacs] elektromos_kapu_mu_ha_ha_ha

SZIGETI Szabolcs szigi at ik.bme.hu
2010. Jan. 18., H, 10:46:00 CET

Hali!

Olvastam már olyanról, hogy egy kábellel direktben adnak tápot a sziuvattyúnak (az rendszerint hozzáférhető hátsó ülés alatt, vagy valahol.)

Szabocls

Hali,
Kivéve, ha én elvágom a benzinszivattyu vezetékét közvetlenül a tank előtt (vagy akár a tankban), és azt kapcsolom.
Akkor dughat rá akármilyen hozott komputert...
KI