[Epitesz-barkacs] BKV berlet hosszabbitas?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Jan. 18., H, 19:07:45 CET

nem tudom hányunkat érint, de engem nagyon, mert a 30napos bérletem ma éjfélig
érvényes
holnap reggel a postán lehet csak a faluban bérletet venni :-(

-----------------------
a levél írása közben találtam egy pár órával ezelőtti frisset:
---
Az Index megtudta, hogy a BKV kedden jelenti be: a bérleteseknek több nappal
meghosszabbítják a szelvények érvényességét, viszont a kedvezmény a már lejárt
bérletek esetében csak a most
megvett új bérletekkel vehető majd igénybe.

Ne dobja el lejárt BKV-bérletét!
BKV
2010.01.18. 12:18 -
http://index.hu/belfold/budapest/2010/01/18/ne_dobja_el_lejart_bkv-berletet/
Meghosszabbíthatják a bérletek érvényességét
2010. január 14.

Ellentételezni kell azokat a bérlettel rendelkező utasokat, akik a sztrájk
idején nem kapják meg a számukra szükséges szolgáltatásokat – szögezte le
Kocsis István csütörtöki sajtótájékoztatóján. A BKV vezérigazgatója szerint
elképzelhető, hogy meghosszabbítják a bérletek érvényességét.