[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: Art 98 (3) "a vállalkozási tevékenységet nem folytató magánszemély lakásában..."

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 19., K, 23:10:17 CET

Zsolt wrote:

> goto nincs levélszekrény

A dolog bonyolultabb.
Ha a kézbesítés sikertelen asszem 2-szer, akkor kézbesítettnek kell
tekinteni. Szóval nem lehet - a jog szerint - kibújni alóla, mármint a
tértivevényes hatósági levelek tartalmának a következményei alól ezzel a
módszerrel.

Más kérdés, hogy ha én küldök valakinek tértivevényesen egy levelet,
mert - akármért, akkor annak mi a hatása, ha nem sikerül kézbesíteni.
Semmi. Sőt, ha sikerül, az is csak arra jó, hogy bizonyítani tudom pl
bíróságon, hogy én azt a levelet elküldtem, a másik pedig megkapta.