[Epitesz-barkacs] Fw: padló alátét

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Jan. 20., Sze, 13:10:53 CET

Szervusz Zsolt!

> hát igen.... jól látod a dolgot.
>
> ezt is ugyanúgy hanyagolnám, mint a belső padló felbontását....

Bent mennyire van kész a ház?

Én azért - ha idő és pénz engedi - szétverném az a járdát. Meg a fal
mellett is elég pocsék ásni, ezt a házat eredeti állapotában
körbeástuk. De nem kell bent tákolni, és tuti jó eredményt ad, ha jó
vastag szigetelést alkalmazol. Én még azt is el tudom képzelni, hogy
bent utólag valami hőszigetelést alkalmazva simán alámegy a levegő,
kicsapódik a pára és elkezd penészedni.

szia: Balázs