[Epitesz-barkacs] hocserelo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 20., Sze, 14:07:16 CET

vajk fekete wrote:

> igy jo lenne valamilyen muanyagbol csinalni. kinek van otlete vastag
> muanyag foliara a
> kovetkezo tulajdonsagokkal:
>  - ragaszthato
>  - egeszsegre nem artalmas
>  - kicsit azert hoallo
>  - 0.2-0.4mm koruli vastagsagban mar eleg ontarto
>  - beszerezheto!

Textilbakelit? Mintha ilyen vékony is lenne, és nem fólia. Vagy az kéne,
hajlítani is akarnád?

Szóba került az az alu zártszelvényekből kialakítótt módi. Ha lenne
hasonló, csak vékony falú pl pvc vagy PE cső, az nagy szám lenne.
De az is elképzelhető, hogy pvc csőből olyan köteget összerakni, amik
között van rés, tehát mondjuk sakktáblaszerűen, nem a természetes módon,
ahogy magától is összerakódna. Szerintem még a 2mm-es falvastagságnál se
lehet olyan rossz a hőátadás.