[Epitesz-barkacs] hocserelo

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 20., Sze, 14:35:13 CET

vajk fekete wrote:
> nem kell hajlitani, a vekony tb is jo lehet.
>
> a vastagfalu csovekkel az a baj, hogy amin en agyalok, ott szamitana a
> kis meret. a
> tobb mm vastag csofal, es a csoben a 8-15mm luk is helypazarlas.
>
> pvc szigetelesu villanyszerelo drotbol csinalnam a tavtartokat, ha
> jobbat nem talalok.

Most adtál egy kiváló ötletet: villanyszerelő cső, az a barna. Marha
vékony falú, nem mértem, de saccra mélyen 1mm alatt van, pvc, tehát
ragasztható...

Ha te tök másfajta elrendezésben gondolkodtál, az érdekelne, hogy mi
lenne. Lemezes? Van itt egy egész jó képsorozatom, amit a másik listáról
töltöttem le, amikor a készítője belinkelte. Az jószerivel keresztáramú,
de itt ugye az egyik méret elnyújtásával az ellenáramú felé tolódik el a
működés.

A tetőknél használt fólia, amiben valami szövedék is van, nem lenne elég
erős a célra? A fólia hátránya, hogy valamelyest muszáj kifeszíteni.

A textilbakelit jól kezelhető, ragasztható, merev, de nem biztos, hogy
olcsó. Rá lehet kérdezni, nem áll semmiből: a volt VSZM a fehérvári úton,
most asszem Hidro-therm vagy ilyesmi. Biztos van valami honlapjuk.