[Epitesz-barkacs] "Uram! Ennyiért az Öné!" :-)

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 20., Sze, 16:36:14 CET

Acs Gabor wrote:
> Tudtommal Ámerikában pont fordítva van. Bejelented mennyit ér a házad,
> azután adózol, és ha túl keveset mondtál, az államnak joga van annyiért
> megvenni.

Azért ez ciki! Ha van egy szar házam, ami tényleg keveset ér, de lehet
belőle némi beruházással értékeset csinálni, akkor köteles vagyok eladni?

Aki tud angolul, nézze már meg, hogy az amcsi ingatlanadó rendszernek kb
mi a lényege. Sokat lehetne belőle okulni. Legalább két dolog érdekelne:
az adózók köre, és az adó mértéke, a számítás módja.