[Epitesz-barkacs] Fw: "Uram! Ennyiért az �né!" :-)

cst maguspr at freemail.hu
2010. Jan. 20., Sze, 17:49:50 CET

persze az is fontos, hogy ha szándékosan hajszonak bele, hogy a legjobb, ha
felajánlod
megvételre... (pl. rokkantnyugdíj mellett a ingatlannyilvántartásban
széljeggyel terhelnek, akkora felhalmozott adóteher lesz rajta, hogy az
utódod nem veszi át az örökséget, és pl. így száll az
államra a házad )

vagy  "életvégéig tartó haszonélvezet" miatt fizetsz, mert akkor már nem
vagy a tulajdonosa,
(tehát tartási szerződéssel kinulláztad magadat, akkor már 30m alatt is
fizethetsz)

szóval van benne cumi