[Epitesz-barkacs] Margit-hid

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 20., Sze, 22:52:20 CET

Hofferek Attila wrote:

> Nem vagy tagja a joindulat sportegyesuletnek? Szerintem szo nelkul
> felvennenek tiszteletbeli tagnak :-)

Nincs kizárva, hogy van benne valami. Csak tudod, ezt a folyamatos, sőt,
megelőlegezett ellendrukkerséget elég nehezen viselem. Akkor is, ha akitől
jön, azt amúgy egy tisztességes, jóindulatú embernek tartom.

Itt most ott dolgoznak a szar időben egy csomóan, elég modern technológiát
vonultatnak fel, és el fognak készülni.

Amire céloztam: az a 70-es utat átívelő híd, aminek nem jól fogtak hozzá,
de végülis elkészült, meg az oda vezető útszakaszokat is felújították.
Amikor azt találtam mondani, hogy az út talán még később fog elkészülni,
mint a híd, jött a jóindulatú szkepticizmus, hogy túl optimista vagyok. Ez
a posványosnak nevezett térség táján van - már az elnevezés is
rosszindulatú. A híd természetesen jóval előbb elkészült, mint az út. Mit
mondhatnék, hogy sajnos? Vagy jobb lett volna, ha leszakad? Ki nevezhetne
be tehát ebbe a sportegyesületbe?