[Epitesz-barkacs] Fw: Fw: padló alátét

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Jan. 21., Cs, 08:43:28 CET

>talán medertisztítás, mederkarbantartás

na, akkor mint a legközelebb lakó....
szóval időnként jönnek a csatornázási vállalat emberei és a patakba dobált
sok sz*rt kiszedik, (autógumi, műanyag szék, flakonok, faágak, stb...)
ez többnyire egyidőben történik a partok kaszálásával, csak ez utóbbi
gyakrabban történik 1év/2alkalom, de legalább 1év/3 alkalom kellene.

az elmúlt 12 év alatt meder kotrást nem láttam.

>jó marhára megtelik, a dunába ömlő szakasza egészen kiöblösödik árvíz
>idején.

mert a dunából visszafolyik a víz.

>Zsolt esetében inkább egy a patakmederben elsüllyesztett csőregiszter
>jöhetne szóba, azzal nem történik vízkivétel.

de nincs is rá szükség... hiszen esős évben 1,7m-en talajvíz van, de nagy
szárazság idején sincs 3 méter alatt.