[Epitesz-barkacs] Margit-hid

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 21., Cs, 11:20:42 CET

Balázs Bámer wrote:

> Olyan jó látni, amikor valaki ennyire hisz valamiben. Komolyan,
> tényleg irigyellek.

Nézd, műszaki ember vagy. Aki megbíz valamivel, az elhiszi, hogy értesz
hozzá, nem?
Itt nem gondolod, hogy kurva nagy gáz lenne feltételezni, hogy pancserek
sorakoztak fel a hídra, és szétbasszák az egészet, mindjárt a dunába
dőlnek a felállított bakdaruk meg más daruk, és a kettévágott híd kétfelé
zuhan, bele a vízbe? Hát bocs, de képtelenség, hogy azokat, akik ott még
ebben a szar időben is dolgoznak, még gondolatilag is így lealázod.
Igenis, ott, akik dolgoznak, értenek a feladatukhoz, nem lehet ilyenbe
pancser módon belefogni. Még egy fából készült falusi 3 méteres
patakhídhoz se engednek oda mekkmestereket!

> Most nem csak a Margit-hídra gondolok, hanem a
> H1N1-re stb amit a kormány az utóbbi időben csinál. Most nem akarok
> semmit sem elítélni, meg leszólni, csak a hit érdekel.

Itt most nem a h1n1-ről volt szó.
Ez a pandémiás téma nem magyar téma, de ahogy nálunk intéződik, az
felháborító. A kormány részéről ellentmondó dumák, a fidesz részéről a
szkepticizmus és a hülyeségek szajkózása, egy halom orvos meggyőzése
baromságokról, közben meg a vírus az egész fidesz-nemfidesz témáról mit se
sejt, csak végzi a dolgát.

Most téma éppen az etc-n, hogy érdekes módon amerókában máshogy állnak a
dologhoz. Ott nem oszik meg a beoltottak meg nem beoltottak vélekedése
republikánus meg demokrata párti szavazók szerint. Kitűnik, hogy ismeretek
nélkül is simán beírják az érthetetlen módon ellendrukkerek, hogy a 300
milliós amerikában szám szerint annyian vették fel az oltást, mint nálunk,
tehát max 3 millióan. Ez érthetetlen! Másik fazon beírta, hogy guglizott
picit, és abból látszott, hogy már decemberben megvolt a 15%. Ki is
számoltam hirtelen, hogy stimmel, 300*0,15=3. Ugye? És most január van
már, tehát nyilván a beoltottak száma tovább csökken, nemde?

Miféle hitről regélsz itt?

> Visszatérve a hídfelújítás építészeti kérdéseihez:
> http://urbanista.blog.hu/2010/01/08/szemlelteto_abra_a_margit_hid_alatti_burkolat_felujitasarol

Eeegen, ezt a képet már láttam. Jól tükrözi, hogy mi a felfogás. Ezek a
fugázó szakik vágják ketté a hidat, kezelik a darut, meg mindent.

lehidalok a felfogástól, hogy képes bárki fideszhívőség alapon elhinni,
hogy akár a megyeri hidat is pancserek építették meg tervezték, meg a
többit is, meg akár a paksi erőművet is agyament, iskolázatlan faszok
tervezték és üzemeltetik. Miért? Csak azért, mert nem az ovi van hatalmon!
Ettől minden szar! Elképesztő? Te miért tudsz bármit csinálni? Biztos nem
dobod sutba a diplomádat, nem? Elfelejtesz mindent, amit valaha
megtanultál, mert most nem viktoruralom van? Ne már!! Ezek műszaki dolgok!
Itt a hitkérdés nem játszik! Legyünk már kicsit hűbbek ahhoz a
szemlélethez, felfogáshoz, amit műszakiként magunkba szívtunk minimum az
egyetemen!

uff!