[Epitesz-barkacs] Margit-hid

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 21., Cs, 13:02:03 CET

Hofferek Attila wrote:

> És ki állított ilyet?

Így, explicite senki, csak azt a meglepő dolgot írta le Balázs, hogy én
még hiszek abban, hogy itt szakemberek dolgoznak. Hát nem ilyesmi lenne,
ha nem azok dolgoznának?

> Láttad a mellékelt képet? Nagyon értenek hozzá...

Ez egy tök huszadrangú dolog. Nem is lehet tudni, hogy ez a kép miről
szól. Lehet, hogy a falat nem is ők rakták, nekik csak az a dolguk, hogy a
szart kifugázzák, ahogy sikerül. Ebből a hídra vonatkozóan semmiféle
következtetést nem lehet levonni. Jártál pl a szabadság hidon? Én még csak
autóval, pont dugó volt éppen, tudtam nézelődni valamelyest, és amennyire
meg tudom ítélni, nem úgy láttam, hogy szar munkát végeztek volna.

Egy híd azért már felelősség, veszélyes dolog, nem lehet elbarmolni. Én
ebben hiszek, hogy nem is teszik.