[Epitesz-barkacs] Margit-hid

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Jan. 21., Cs, 13:42:26 CET

Balázs Bámer wrote:

> De jó, hogy ma is lesz edzés (-: meg hogy biciklivel járok, legalább

Miattam nem kell edzésre menned, le fogok nyugodni, meg amúgy se fogunk
találkozni.

> ha nem segít, marad a futás. Nem, az tűnt fel, hogy feltűnően sokszor
> véded az intézkedéseket, leginkább szakértelemre hivatkozva.

Miféle intézkedéseket? Most a hídépítőket próbáltam védeni, sehol egy
kurva szó intézkedésekről nem volt! A hidat muszáj volt elkezdeni
felújítani, mert már életveszélyes volt. Nem értem az egész problémakört.
Nem értem, hogy konkrétumok nélkül, látatlanban miért kell szakemberek
munkáját akár előre is (minden skrupulus nélkül) pocskondiázni, kétségbe
vonni a szakértelmüket, amikor a tiedet senki nem vonja kétségbe? Vagy
igen?

> Mondok most egy jó példát: az oktatáspolitikában is szakemberek
> vannak, mégis úgy szar, ahogy van. A Fidesz alatt sem volt ez másképp
> (-:

Ez jó példa, tényleg nem valami jó az egész. Azért nem is katasztrofálisan
rossz, de 90 óta meglehetősen sokat romlott, főleg a felsőoktatás.

Felvetődnek reformgondolatok. Hallottam jópár szakemberrel beszélgetést
ezügyben, meg tök jó elképzeléseket, értelmes érveket, volna tehát kiknek
miről értelmesen beszélniük. Mi van ehelyett? Rohadt kibaszott
pártpolitika!