[Epitesz-barkacs] Hoszivattyu volt padló alátét

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Jan. 21., Cs, 16:54:10 CET

http://www.permanent.hu/kepek/hoszivattyu/perhp1m.jpg
és ezért a kb. 30e ft-nyi  rézscső, tartály, meg szigetelő anyagért adjak
500e ft-ot ?
gondolom ebben a cuccban a legdrágább beruházás nekik a simens plc...

kb ilyen cuccom van nekem is, csak ez olasz:

http://telectronic.hu/lomtar/1.jpg
http://telectronic.hu/lomtar/2.jpg
http://telectronic.hu/lomtar/3.jpg

majd ha jobb idő lesz akkor a belsejét is lefotózom...

egyszer rádugtam 12C fokos földhideg vizet és bekapcsoltam, ment a
kompresszor, fűtés nem jött belőle, de ha klímának átkapcsoltam akkor hűteni
nagyon hűtött.

lehet, hogy rossz, vagy valami baja van, hogy csak hűt de nem fűt ?